søndag 15. juni 2008

Not exactly a party

Gjett hva jeg har brukt helgen til?

Første mann som gjetter riktig får omtale av bloggen sin på bloggen vår. Kan du motstå? I don't think so! Særlig med så mange lesere som vi har, haha. Men prøv likevel.

Hint:

Jeg er en gammel teddybjørn
så snill som bare det
og hver gang jeg skal brumme litt
begynner jeg å le
Det har jeg lært av Marian
d'er hun som eier meg
og ingen kan vel tøyse slik
som Marian og jeg
- Bjørn Eidsvåg

og jeg er på Lista.


På veien ned hit hørte jeg, for første gang på lenge, gjennom hele iPod lista med Velvet Underground og skjønte enda en gang at det er den ultimate sommermusikken (for meg). Kanskje fordi jeg oppdaget dem en sommer for 3-4 år siden? Eller fordi jeg så Lou Reed på Norwegian Wood for to somre siden? Eller på grunn av bananen? Banan - sommer, hallo!? Eller fordi de får meg til å tenke på sola?

Her er uansett en liten smakebit, Venus in Furs, verdens mest sexy sang, om enn ikke den mest sommerlige.




Hva er den ultimate sommermusikken for deg, biatch?

Piis!

Sofia

Ingen kommentarer: