onsdag 11. juni 2008

Bloggesperre




Yes, da var vi back together igjen. Jeg går fullstending på veggene etter bare litt over en uke i Kristiansand. Godt å se igjen familie og venner selvfølgelig, men når vi til og med blir forvist fra Charlie's bar på en TIRSDAG, ja da... hva mer kan jeg si annet en at jeg håper det var et engangstilfelle? Jaja, kan vel ikke klage?

Ja, jeg har bloggesperre. Så tidlig i ''blogglivet'', tenker du kanskje? Jepp, slik er det. Så da er det vel bare å skrive om random shit som dukker opp i hodet mitt. Sånn som dette antrekket Mary-Kate (you know you love her a lil bit) spradet rundt i på Elle photoshoot:


I mine øyne er dette det perfekte sommerantrekket i år, altså.


Shorts fra Levi's (må vel finne fram mine, nå som jeg har fått firming bodylotion i hus, hahaha)

T-skjorte fra Nation Ltd.

Skinnvest fra Etro (den som hadde 10 000 kr å bruke på slikt)

Nydelig bilde er det også. jeg tenker litt 60's av en eller annen grunn, og så litt 'Grease'. Elsker komposisjonen av bilde og. Litt rar på en måte.


Men(neh...) når jeg først er inne på mote, hva synes dere om disse to tingene: Denimjakker og vide bukser? I know I love it.


Hallo, jeg føler at jeg høres så fryktelig overfladisk ut når jeg skriver om klær og sånt. Ikke at det er overfladisk å skrive om det generelt, men jeg bare klarer ikke å gjøre det på en ordentlig måte, så kanskje jeg bare skal holde meg unna og la Daniel takle den biten?


Uuuuuæææ, denne bloggtørken fører rett og slett ingenting godt med seg, jeg tror det beste jeg kan gjøre er å ta kvelden. Kanskje.


Og ønsk Daniel lykke til på muntlig eksamen i morgen! Celebration tomo, all right?


Piis!

Sofia

Ingen kommentarer: