mandag 4. august 2008

Do the dance


Coco Rocha er jo helt vill.




Nei, vi er ikke døde. Og nei, vi har ikke gitt opp bloggen. Vi har bare tatt oss en aldri så liten sommerferie. Begge to jobber nesten hver dag og da blir det gjerne til at vi prioriterer fest og moro framfor blogging. Sikkert ikke riktig bloggeretikette, but what can you do? Ølen kaller.


Nå begynner derimot sommeren å nærme seg slutten. Jeg hater intenst å innrømme det, men det er så sant som at jeg fremdeles har nesten to måneders ferie før jeg kan flytte inn i huset vårt i London. Barna begynner jo på skolen om under to uker!


Så, hva kan jeg bedrive tiden med bortsett fra jobbing og fest (ja, det kan faktisk bli litt ensformig i lengden)? Alle forslag mottas med takk. Jeg skal i alle fall lære meg å bestyre kameraet mitt manuelt og følge intenst med på yr.no og... hmm, det er vel det. Bli en ram blogger? Tror ikke det ligger helt i min natur, men jeg kan jo prøve. En uke med regn er jo, som dere sikkert vet, meldt.


Her er mitt andre hjem, Vågsbygd Vask & Rens. Og nei, det er faktisk ikke tatt med selvutløser.


Som dere kanskje ser, har jeg fått fast medlemskap i Sound of happiness siden sist. Det har ikke Danilicious fått tilbud om. Foreløpig.


Piis!
Sofia

Ingen kommentarer: