mandag 11. august 2008

A rush of blog to the head


Kos dere med denne.





Hey yall!





Da var det visst bloggetid igjen. Klokken er selvfølgelig over ett på natten, og jeg burde vært i seng. Men den gang ei.


Bare så dere vet det, så har jeg hatt en fryktelig deilig dag i dag. Skulle egentlig på jobb på Hartmanns Marina kl. 11, men en time før fikk jeg melding om at jeg ikke trengte å komme pga. dårlig vær. Gjett om jeg sov til halv tre a?! Ikke var jeg fyllesyk heller, for i går kveld hadde Daniel, Helene og jeg (og egentlig Kathleen også) bestemt oss for å droppe onkel alkohol og ta en skikkelig "Mannen som elsket Yngve"-aften, men ettersom den ikke hadde kommet på dvd enda, endte vi opp med en skikkelig sær film ved navn 'The living and the dead' (nei, den kan ikke forveksles med "The living dead" etc. i det hele tatt) og 'Superbad'. Førstnevnte var kategorisert som thriller/horror, men jeg ville heller sagt psykodrama. Uansett, anbefales!


Så, edru og fornøyd, slang jeg meg noen timer i badekaret og læxa, før jeg kastet meg over dataen og en langvarig eBay-skattejakt. For øyeblikket er det 19 fantastiske "items" som ligger og venter på "watching"-lista mi. Og der gikk den lønna. Dere får se når jeg vinner, hehe.


Lite innholdsrik dag til tross, jeg storkoste meg!





Sååååå, dere vet jeg har en liten Maddy-obsession, så jeg må bare vise dere dette.






Sjekk ut 2:40 - 2:45.

Over på noe annet: Sorry, Hans N, men det er en ny hot modell in town. Lillebror Franz sporter ulike looker og brillierer foran kameraet til Albertine Søvik Weisser. Hvilke bør han gå for?






Look 1: Slesk bærumssoss?



Look 2: Tøff ikke-faen-hiphoppah?



Look 3: Stilig rockekjegas?


Hvem ringer Elite?


Piis!

Sofia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! :)
Franz er en modell helt klart, jeg tror jeg liker best stil 3 ;) Han lage best pose der, så det er tydelig at det er disse klærene han liker best, selvom han trodde den jakke kom til å se rar ut, men det første han sa når han fikk den på og så seg i speilet, var: " Eey, jeg er jo ganske kul i disse klærene!"
Men Franz kan jo få alt til å se bra ut så...

Hilsen fotografen :)

Kathleen sa...

Jeg skulle jo være med på Mannen som elsket Ynve-kveld, men jeg fikk ikke med meg at vi hadde planlagt det var på lørdag. Uansett så blir jeg jo med på den når filmen kommer ut.

Kathleen sa...

Nei, stod ikke noe nevnt om det. Blir vel først sånn oppvask-skit å jobbe med. Uansett så satser jeg på å snappe opp litt facts om kniver ol. :P Hallo, liiiink til meg da!

Gråsona sa...

Sjølvsagt nr 3. He's got it.