tirsdag 21. oktober 2008

Picture perfect

Jeg merker at jeg ikke orker aa lese lange innlegg, jeg heller. Bilder sier jo ogsaa som kjent mer enn tusen ord, saa her kommer en beskrivelse av foelelsene mine:


Og et som bare er kult:



Og et av meg og kjaere mr. Frikstad (som ser ut til aa ja forlatt denne bloggen for godt) fra Hove 2008.



Og et av Kathleen og jeg paa sykkel/telttur:




Og et siste av meg og Helene i dyp Maddy-diskusjon:


Aner dere et liste sommesavn? Og jeg er i London, for faen.
Piis!
Sofia

5 kommentarer:

Kathleen sa...

Fin kjole du har på siste bilde der, Sofia ;P

dj_friksol sa...

hahaha, det tenkte jeg ikke på.

"hva er det dere ler av?"

Kathleen sa...

To jenter på 19 år svarer: "Fniiiiiz hihihihihihi heheheheheheh fniiiiiiz hahahahaha!!!".

Anonym sa...

sommersavn, u bet!
hva var greia med "fin kjole" nå igjen?

Anonym sa...

HAHA, okei, ikke si det. jeg husker det.