mandag 20. oktober 2008

Ølvom, farvel!

Tusen takk for all støtten, dere! Den hjalp virkelig!

Jeg klager så mye at selv folk i klassen som jeg så vidt kjenner, har begynt å tilby meg lån. Samtale med klassekamerater i dag mens vi jobbet med presentasjon:

Meg: Aaahh, I need to go home and eat, I am soooo hungry! (jeg var driiiitsulten, for jeg har jo ikke råd til å kjøpe maat på skolen, og jeg hadde bare en stakkarslig loffskive igjen å knaske på før jeg gikk)
Fyr: What are you going to eat?
Meg: I dont really have a choice: All Ive got is soup.
Fyr: How so?
Meg: *nesten på gråten selvfølgelig* I got robbed! Someone cloned my card and now I dont have any money left!
Fyr: Oh shit, do you need to borrow some money?

Hallo, dødsflaut! Hvorfor høres det alltid ut som om jeg ber om penger når jeg klager om penger jeg har blitt frastjålet? Jeg prøvde jo bare å uttrykke min desperasjon.
Huff, jeg hater meg selv når jeg er sulten og trøtt. Ølvomma er long gone og snart blir vel magen heller konkav (ok, det kan bli en liten stund til).

Nå skal jeg se film med The Film Society. Mest fordi de frister med gratis snacks.

So long, bitches!


Piis!

Sofia

Ingen kommentarer: