søndag 4. mai 2008

Infamous obsession

Jesus, jeg er så lei!
Jeg er blakk, tett i nesa og veldig uforberedt til eksamen på tirsdag. I tillegg har jeg noe som kan minne om kols kombinert med halsbrann. Er du misunnelig? Skål for meg!

Noe du kanskje burde være misunnelig på er det faktum at søndag for en uke siden var jeg på intimfest med både Drew fra Babyshambles og Carl, vokalisten i The Libertines. (Anledngen var afterpartiet til gratisfestivalen 'Love music. Hate racism' som virkelig fikk meg til å glede meg til festival-sommer) Er egentlig ikke overbegeistret over noen av bandene, men skal ikke nekte for at jeg fikk litt "tickely-feeling" når de to stod en meter fra meg og spilte. Det verste var at jeg ikke visste hvem de var en gang, før dagen etter! Noen bare har den tilstedeværelsen som gjør dem til stjerner. Tyra Banks, anyone? Nei, jeg tuller ikke. Keith Richards? Helen Mirren? Stjernekvaliteter blir ikke delt ut i fleng. Noen bare har dem.


Carl & Drew

Apropos stjerner og kjendiser, som dere kanskje fått med dere at jeg ved mange anledinginger blit kalt Kjendisdama? Grunnen; Jeg har en trist vane med å få med meg alle kjendisnyhetene fra alle kjendisbloggene, bladene og tv-sendingene, samt at jeg blir veldig excited av å se mennesker jeg bare har sett på tv og bilder før. Jeg ville ikke kalle det en besettelse i samme grad som Hans N's Siri Tollerød obession (no hard feelings, Hans, hehe, jeg tuller litt), men den er heller lite sunn og har f. eks. nå ført til en fæl forkjølelse (regn+premiere) rett før eksamen. For å underbygge mitt poeng, skal jeg nå drite meg fullstendig ut og ramse opp kjendisene jeg har sett den siste uken i tillegg til Carl & Drew. Christina Ricci, Guy Richie og ungene til Madonna og Susan Sarandon på premiere i Leicester Square. Deretter er jeg nesten 100% sikker på at jeg så Alexa Chung på Dazed & Confused utstilling i Old Street. Nå kommer nedturen: Jeg var på afterparty med selveste Mark Ronson, men det var så lite lokale og så mange folk, at jeg ikke klarte å spotte ham. Nedtur! Oi, jeg trodde kanskje det var flere. Kanskje like greit? Jeg synes egentlig bare det er litt gøy+jeg har ikke særlig til liv. Her kommer en illustrasjon. Ble laget for ca et halvt år siden da jeg fant min likesinnede i Hannah.






WARNING! Ikke les videre om du har ekstremt mye i mot Ma**y-jokes.




MK Olsen, Ashley Olsen, Hannah McBride, Beth Ditto, Peaches Geldof, Sofia Lund, Alexa Chung, Ma**y


Ehm, JA! Nå skal jeg lese film historie. Ferdig på tirsdag!!! Da satser jeg på fint være og masse gøy!


Piis!

Sofia

Ingen kommentarer: