mandag 7. april 2008

A hard day's night

Målet i går var at Hannah og jeg skulle oppdatere garderoben til Joachim. Vi klarte etter mye om og men å overtale ham til å handle på både Marc Jacobs of Selfridges&Co med fantastiske resultater. Kred til oss. Utover kvelden, etter et par runder med vodka, lemonade og lime, begynte vi seriøst å vurdere en karriere som stylister. Ideen føltes god da, men kanskje ikke fullt så bra morgenenen etter. Uansett, her kommer bilder fra en lang og artig lørdag.



Etter en meget pinlig tur på Balenciaga (Joachim: "That dress would make nice courtains" and "How much is that fire estinguisher"), fant vi endelig deilige Marc. Denne nydelige posen med en naken Victoria inni, var ikke til å forrakte for en fornøyd Sofia. Små ting, store gleder.


Deretter tok vi turen til Selfridges&Co, hvor vi fikk Joachim til å prøve på litt av hvert. Til og med skinny jeans havnet i handlekurven. We are amazing!



I følge Hannah kunne dette vært en Gap-add. Jeg er ikke fullt så sikker, men la gå.


De fleste innkjøpene ble gjort på i denne butikken (Ted Baker), men dette antrekket ble av en eller annen grunn ikke godkjent. Jeg lurer på hvorfor? Incest face, anyone?

Slitne og trøtte, alle tre med en Selfridges pose over skulderen, tok vi turen til Starbucks (som alle egentlig misliker sterkt).

Jeg klarte etter en stund å bestemme meg for en tall Light Cinnamon Dolce Frappucino. Utrolig nok var den kjempe god, men den største overraskelsen kom likevel da Joachim pekte på koppen min og...


Der stod det, ja, "marry me". Jeg hadde selvfølgelig ikke fått med meg hvem som hadde skrevet det på koppen, men etter en stund ble det enstemmig enighet om det måtte være den blonde dama to bilder over her. Jeg gav fra meg et høyt og tydelig "I don't think so!" og forlot lokalet.


Deretter tok vi turen hjem og etter et par hjemmelagde drinker...


... var vi igjen på vei mot sentrum, denne gangen nærmere bestemt LSE Student Union, der det skulle være AfterSkool party. Se på den jakken a!


Sjekk ut den fete stilen til Joachim! That's our work, babe!


Jada!


Danse, danse, hele natta igjennom.

Og enda litt lenger. Sjekk ut Vicky!
Til slutt ble Hannah sliten, og vi bestemte oss for å ta turen hjem. En fryktelig hyggelig og innholdsrik dag var forbi, men det kommer garantert til å bli mange, mange flere!
Stay tuned (and cool!)
Piis!
Sofia

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååå, så fin joachim var!! <3<3<3
blir helt målløs. haha. og han ser ti år yngre ut etter klippen. gleder meg til vi skal på shopping.
fine bilder, og igjen, fin t-shirt av vicky. jeg gleder meg til å låne. kiss kiss, dani

Anonym sa...

Haha, I'll marry you!
Ah vil ha Starbucks, NÅ