onsdag 2. april 2008

The tooth fairy and the princess

Hello there! Sofia calling.

Her er det fryd i leiren! Hadde time hos tannlegen i dag, og klarte heldigvis å dra meg opp i tide. Passe fyllesyk (vinkveld på Charlie's bar, anyone?) og meget lite lysten på å få kjeften full av sterile duppeditter, kravlet jeg meg til buss stoppet og endte opp med å være på plass hele fem minutter før helvete brakte løs. Så spør jeg dere: Hvorfor har de sluttet å servere oss 'Se&Hør' og 'Her&Nå' på venteværelset? (Bare innrøm det, it's a guilty pleasure som hever den ellers så tvilsomme visitten et par hakk.) Eneste å det var å meske seg med var, ja, skrekken, 'FAMILIEN'! Flott!
Jeg skal spare dere for detaljene, men endte opp med å borre tre steder, samt å "fåh enn grattis dosh!" (i ansiktet) som den hyggelige tannlegen så fint kalte det. Mest sansynlig har det blitt litt for mye øl og (skam!) alcopops i London, noe som gjør utslag på mine ellers så (i følge miss tooth fairy) "fantastiskah tennah!" Hallelujah!
Nå er jeg hjemme alene og burde så absolutt benytte anledning til å lese om French New Wave Cinema, samt litt Italian Neorealism, men ender vel gjerne opp foran tv'en sammen med min gode venn TV-Norge. Det er på en måte lov når man bor utenlands ellers, er det ikke?
Anyho, wish me luck!

Og dere, folkens, kjære lesere, kan dere være så snille å komme med tips til hva vi skal skrive om? Gjerne mote- og musikkrelatert. Det er så mye der ute, men det beste er jo om vi får vite hva dere vil lese om!

Mens dere tenker på saken kan dere sjekke ut disse nydelige menneskene som spiller enda nydeligere musikk. Picidae everyone!

Piis!

Sofia

Ingen kommentarer: