lørdag 5. april 2008

Material Girl

Ok, folkens. I dag kjøpte jeg den fineste Marc by Marc Jacobs jakken i hele verden. JEG DØR! Så fin er den. Har siklet på den i flere måneder og nå er den min! Takk til Joachim og hans generøse lån :-) Jeg er like glad nå som den dagen Balenciaga-vesken endelig ble min til odel og eie.
I tillegg plukket jeg med meg Victoria Beckham t-skjorten, fra Marc den også. Himmelen!

Bilder og detaljer om en kjempemorsom dag kommer i morgen. Nå skal jeg ut på byen og strut my stuff!

Party on, bitches!

Piis!

Sofia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Marc Jacobs er en av mine favorittdesignere. Han her så kul.
MERKA DERE HAR PIIS! og jeg har GEEZ! Thinspirational! haha

Anonym sa...

victoria beckham t-skjorte? den skal jeg låne :D:D dani

dj_friksol sa...

hans_n: Marc er helt fantastisk. Elsker hvordan du kan finne belter og t-skjorter til 150 kr og gensere til 10 000 kr i samme butikk. Og så er jo alt så nydelig også. Oh yes, piis og geez er kult, men ikke så kult som bryanboys.

dani: Ja, og hun er at på til naken! deilig. selv om jeg egentlig misliker henne en del.