søndag 27. april 2008

She's lost control!

Yo!
Jada, jada, jeg vet at jeg har vært megadårlig på å blogge i det siste (for ikke å snakke om Daniel, hallo!), men det har vært essays og vanvittig deilig vær et par dager (sol, San Miguel-øl, sladreblader og wayfarers i Hyde Park hele dagen! Ja, dere får lov til å misunne meg!), og for å være ærlig, så er jeg nesten litt stolt over å prioritere det ovenfor å sitte på dataen! Hallelujah!

I dag ble jeg forresten overtalt av verdens hyggeligste ekspeditør på YSL hos Debenhams (han gav meg nydelig øyehulemasasje og gratis make-over, hallo!) til å kjøpe verdens beste concealer, Touche Eclat, verdens bestselgende skjønnhetsprodukt gjennom 15 år! 22 pund, men det var vel på tide. I tillegg ble vi overøst med gratis sjokoladetrøfler hos Valrohna på Selfridge's. For en dag, sier jeg bare.

Avsluttet dagen med en flaske billig hvitvin og 'Control'. Jeg grein og grein og grein på slutten (og jeg griner aldri av film, bortsett i fra 'Lilja 4-ever', men det er noe annet) og det er faen meg den nydeligste filmen du kommer til å se noen sinne! Sam Riley er min drømmemann (fordi Ian er død, selvfølgelig). Og Conor, da. Og Lou.

Anyways, halvfulle bloginnlegg må ta slutt en gang, så jeg sier stopp... NÅ!

Piis!

Sofia

Ingen kommentarer: