torsdag 3. april 2008

London calling to the faraway towns

I morgen vender jeg tilbake til storbyen, men først og fremst er jeg klar for mamma og min stefars utstilling på Galleri bi-z i kveld. Hvem kan vel si nei til kultur og gratis drikke samt en bytur med den eldre garde? Ikke Daniel og jeg i alle fall. I tillegg ser håret mitt skikkelig hippie ut og det er endelig en perfekt anledning til å ta i bruk min fine BCBG Max Azria-kjole! Håper jeg ikke blir så full at det går utover den. Den kan jeg for så vidt ikke heller, for jeg må ta bussen til Torp allerede klokken 09.00, noe som ikke er videre stas!
Uansett, det blir morsomt å blogge fra London. En del flere ting som skjer og mer inspirasjon, forhåpentlig vis. Men da må Daniel virkelig få ut fingeren og sørge for at Kristiansand-biten også blir utført.
Dette innlegget har stor mangel på interessant stoff, og jeg føler ikke på meg at nivået kommer til å stige noe særlig, så jeg går heller og pakker og lar det bli med det.
Ha en strålende dag videre, og kos dere i finværet. Kristiansandere bør ta turen nedom Bi-z i 18.00-tida, om det så bare er for velkomsdrinkene.

Piis!

Sofia

Ingen kommentarer: